ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑΣ
ΣΠΗΛΙΩΤΟΠΟΥΛΟΥ ΒΑΣΙΛΙΚΗ
Περιγραφή
-
Μοντέλα μάθησης και διδασκαλίας (μεταφορικό, ανακαλυπτικό, εποικοδομιστικό, κοινωνιο-εποικοδομιστικό). Σύγχρονοι διδακτικοί στόχοι. Το νόημα της στοχοθεσίας για κάθε μοντέλο και την οργάνωση της διδασκαλίας. Διδακτικός σχεδιασμός. Σημασία της ανάπτυξης Διδακτικής Παρέμβασης και Διδακτικών Σεναρίων. Εφαρμογή και Αξιολόγηση διδακτικής παρέμβασης.
-
Ιδιαίτερα χαρακτηριστικά γνωστικών αντικειμένων – Διδακτικές Καινοτομίες: Η αξιοποίηση της Ιστορίας και της Φύσης των Επιστημών στη διδασκαλία, Αξιοποίηση των ΜΜΕ στη διδακτική πράξη, Εισαγωγή στις εκδοχές των πολύ-αλφαβητισμών, Αναλογική σκέψη: Ενεργοποίηση, παραδείγματα, Επίλυση προβλημάτων/λήψη αποφάσεων σε πραγματικές καταστάσεις, Αξιοποίηση της Τεχνολογίας
-
Ο ρόλος της Διδακτικής Δραστηριότητας. Διδακτικά εργαλεία/τεχνικές: Νοητικός Καταιγισμός, Εννοιολογικοί χάρτες, Διδακτικό Πόστερ, Αποκόμματα ΜΜΕ, Ιστορικά επεισόδια, Μελέτες περίπτωσης
-
Η έννοια και σημασία του διδακτικού υλικού. Εγχειρίδια, βιβλία εκπαιδευτικών, εργαστηριακοί οδηγοί, λογισμικά μαθημάτων ειδικότητας. Η σημασία της πολυτροπικότητας στη μάθηση. Αξιοποίηση, ανάπτυξη και αξιολόγηση διδακτικού υλικού (Φύλλων εργασίας, φύλλων αξιολόγησης, Πόστερ, αφηγηματικών σεναρίων, ψηφιακού υλικού, λογισμικού).
-
Η έννοια και σημασία του Αναλυτικού Προγράμματος/Προγράμματος Σπουδών. Θεωρίες, προσανατολισμός, μοντέλα σχεδιασμού και αξιολόγησης Αναλυτικών Προγραμμάτων. Ανάπτυξη στο Μακροεπίπεδο - Μικροεπίπεδο. Συγκρότηση Αναλυτικού Προγράμματος μαθημάτων ειδικότητας. Χαρακτηριστικά Αναλυτικών Προγραμμάτων: Χαρακτηριστικά περιεχομένου, Στόχοι, Επικαιροποίηση
- Μάθηση και γνώση υπό το πρίσμα των κοινωνιο-επιστημονικών ζητημάτων. Η ανάπτυξη του κριτικού πολίτη και της σημασίας της ενεργούς πολιτειότητας.
-
Σύνδεση γνωστικών αντικειμένων με επαγγέλματα/κοινωνία. Ανάπτυξη και καλλιέργεια του προφίλ του εκπαιδευτικού ειδικότητας. Διεπιστημονικότητα – Σύνδεση γνωστικού αντικειμένου με άλλα επιστημονικά πεδία.
-
Μοντέλα μάθησης και διδασκαλίας (μεταφορικό, ανακαλυπτικό, εποικοδομιστικό, κοινωνιο-εποικοδομιστικό). Σύγχρονοι διδακτικοί στόχοι. Το νόημα της στοχοθεσίας για κάθε μοντέλο και την οργάνωση της διδασκαλίας. Διδακτικός σχεδιασμός. Σημασία της ανάπτυξης Διδακτικής Παρέμβασης και Διδακτικών Σεναρίων. Εφαρμογή και Αξιολόγηση διδακτικής παρέμβασης.
-
Ιδιαίτερα χαρακτηριστικά γνωστικών αντικειμένων – Διδακτικές Καινοτομίες: Η αξιοποίηση της Ιστορίας και της Φύσης των Επιστημών στη διδασκαλία, Αξιοποίηση των ΜΜΕ στη διδακτική πράξη, Εισαγωγή στις εκδοχές των πολύ-αλφαβητισμών, Αναλογική σκέψη: Ενεργοποίηση, παραδείγματα, Επίλυση προβλημάτων/λήψη αποφάσεων σε πραγματικές καταστάσεις, Αξιοποίηση της Τεχνολογίας
-
Ο ρόλος της Διδακτικής Δραστηριότητας. Διδακτικά εργαλεία/τεχνικές: Νοητικός Καταιγισμός, Εννοιολογικοί χάρτες, Διδακτικό Πόστερ, Αποκόμματα ΜΜΕ, Ιστορικά επεισόδια, Μελέτες περίπτωσης
-
Η έννοια και σημασία του διδακτικού υλικού. Εγχειρίδια, βιβλία εκπαιδευτικών, εργαστηριακοί οδηγο
-
Μοντέλα μάθησης και διδασκαλίας (μεταφορικό, ανακαλυπτικό, εποικοδομιστικό, κοινωνιο-εποικοδομιστικό). Σύγχρονοι διδακτικοί στόχοι. Το νόημα της στοχοθεσίας για κάθε μοντέλο και την οργάνωση της διδασκαλίας. Διδακτικός σχεδιασμός. Σημασία της ανάπτυξης Διδακτικής Παρέμβασης και Διδακτικών Σεναρίων. Εφαρμογή και Αξιολόγηση διδακτικής παρέμβασης.
-
Ιδιαίτερα χαρακτηριστικά γνωστικών αντικειμένων – Διδακτικές Καινοτομίες: Η αξιοποίηση της Ιστορίας και της Φύσης των Επιστημών στη διδασκαλία, Αξιοποίηση των ΜΜΕ στη διδακτική πράξη, Εισαγωγή στις εκδοχές των πολύ-αλφαβητισμών, Αναλογική σκέψη: Ενεργοποίηση, παραδείγματα, Επίλυση προβλημάτων/λήψη αποφάσεων σε πραγματικές καταστάσεις, Αξιοποίηση της Τεχνολογίας
-
Ο ρόλος της Διδακτικής Δραστηριότητας. Διδακτικά εργαλεία/τεχνικές: Νοητικός Καταιγισμός, Εννοιολογικοί χάρτες, Διδακτικό Πόστερ, Αποκόμματα ΜΜΕ, Ιστορικά επεισόδια, Μελέτες περίπτωσης
-
Η έννοια και σημασία του διδακτικού υλικού. Εγχειρίδια, βιβλία εκπαιδευτικών, εργαστηριακοί οδηγο
Ημερολόγιο
Ανακοινώσεις
- - Δεν υπάρχουν ανακοινώσεις -