ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ-ΠΟΛΥΜΕΣΑ Τμήμα 3 - 1 (EPPAIK_LIVADEIA103)
ΠΑΠΑΚΩΣΤΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
Αντικείμενο του μαθήματος είναι η εκμάθηση των αρχών παιδαγωγικής αξιοποίησης των ΤΠΕ, η απόκτηση δεξιοτήτων, για την παιδαγωγική αξιοποίηση εκπαιδευτικού λογισμικού και εργαλείων γενικής χρήσης και η καλλιέργεια του τρίπτυχου γνώσεις, δεξιότητες και στάσεις.
Ενότητες Μαθήματος
|
|
|
|
|
|
|
Αντικείμενο του μαθήματος είναι η εκμάθηση των αρχών παιδαγωγικής αξιοποίησης των ΤΠΕ, η απόκτηση δεξιοτήτων, για την παιδαγωγική αξιοποίηση εκπαιδευτικού λογισμικού και εργαλείων γενικής χρήσης και η καλλιέργεια του τρίπτυχου γνώσεις, δεξιότητες και στάσεις.
Ενότητες Μαθήματος
|
|
|
|
|
|
|
Αντικείμενο του μαθήματος είναι η εκμάθηση των αρχών παιδαγωγικής αξιοποίησης των ΤΠΕ, η απόκτηση δεξιοτήτων, για την παιδαγωγική αξιοποίηση εκπαιδευτικού λογισμικού και εργαλείων γενικής χρήσης και η καλλιέργεια του τρίπτυχου γνώσεις, δεξιότητες και στάσεις.
Ενότητες Μαθήματος
|
|
|
|
|
|
|
Οι ενοιολογικοί χάρτες είναι οπτικά εργαλεία που χρησιμοποιούνται για να απεικονίσουν και να οργανώσουν πληροφορίες, ιδέες ή έννοιες. Αυτοί οι χάρτες βοηθούν στη διασύνδεση και την κατανόηση πολύπλοκων θεμάτων, διευκολύνοντας τη διαδικασία μάθησης και σκέψης. Συνήθως περιλαμβάνουν κεντρικές έννοιες, υποέννοιες και σχέσεις μεταξύ τους.
Η χρήση των εφαρμογών Web 2.0 στην εκπαίδευση παρέχει πλεονεκτήματα όπως:
- Ενισχύεται η ενεργός συμμετοχή των μαθητών
- Δημιουργεί ενθουσιασμό και αυξάνει το ενδιαφέρον των μαθητών
- Παρέχει περισσότερες ευκαιρίες για συμμετοχή και συνεργασία
- Πετυχαίνουμε αυξημένη ανταπόκριση των μαθητών και δυνατότητα αφομοίωσης σύνθετων εννοιών
- Δυνατότητα καλύτερης εκμάθησης σε παιδιά με διαφορετικό στυλ μάθησης (ακουστικό, οπτικό, κιναισθητικό)
- Ενίσχυση και διευκόλυνση μέσω των συνεργατικών δραστηριοτήτων της επικοινωνίας μεταξύ των μελών μιας ομάδας αλλά και μεταξύ των ομάδων συνεργασίας
- Οι εφαρμογές είναι συχνά ευκολότερες στη χρήση και με έμφαση στο περιεχόμενο σε αντίθεση με άλλα εργαλεία-προγράμματα μη δικτυακά
- Χρησιμοποιώντας εφαρμογές Web 2.0 παρέχεται στους μαθητές μια ποικιλία μέσων μάθησης
- Επιτυγχάνεται και ενισχύεται ο ψηφιακός εγγραμματισμός
Δείτε προτεινόμενα Επαιδευτικά Λογισμικά Web 2.0
Διαδραστικά σχολικά βιβλία
Αποθήκες μαθησιακών αντικειμένων
Οι αποθήκες μαθησιακών αντικειμένων (Learning Object Repositories) είναι συστήματα που περιέχουν αποθηκευμένο μαθησιακό υλικό καθώς και κατάλληλες περιγραφές του, ώστε να είναι εύκολη η αναζήτηση και ανάκτησή του μέσω εξειδικευμένων ερωτήσεων. Αποτελούν δε ψηφιακές βιβλιοθήκες μαθησιακών αντικειμένων. Οι περιγραφές των μαθησιακών αντικειμένων ονομάζονται μαθησιακά μετα-δεδομένα, που είναι ένα σύνολο από χαρακτηριστικά που το περιγράφουν (τεχνικά και παιδαγωγικά χαρακτηριστικά, γνωστικό αντικείμενο, πνευματικά δικαιώματα, κ.λ.π.)
Ενδεικτικές αποθήκες μαθησιακών αντικειμένων και λογισμικών
http://photodentro.edu.gr/aggregator/ (Εθνικός συσσωρευτής εκπαιδευτικού περιεχομένου)
http://www.opensourcephysics.org/
https://phet.colorado.edu/el/simulations/filter?sort=alpha&view=grid
http://photodentro.edu.gr/video/ (εκπαιδευτικά βίντεο)
http://photodentro.edu.gr/lor/ (μαθησιακά αντικείμενα)
http://photodentro.edu.gr/ugc/ (υλικό χρηστών)
http://photodentro.edu.gr/oep/ (ανοιχτές εκπαιδευτικές πρακτικές)
http://photodentro.edu.gr/cultural/ (πολιτισμικό περιεχόμενο)
- Δημιουργία ηλεκτρονικών ασκήσεων: πολλαπλών επιλογών, πολλών επιλογών, σύντομης απάντησης, Ταξινόμησης, Σταυρόλεξα, Αντιστοίχισης και Συμπλήρωσης κενών.
- Διαδικτυακά εργαλεία σχεδίασης γραφικών και οπτικοποίησης περιεχομένου
Ημερολόγιο
Ανακοινώσεις
- - Δεν υπάρχουν ανακοινώσεις -