ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ - ΠΟΛΥΜΕΣΑ (Θ)
ΠΕΛΛΑΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ
Email επικοινωνίας: npellas@eppaik.aspete.gr
Αντικείμενο του μαθήματος: Το μάθημα με τίτλο «ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ - ΠΟΛΥΜΕΣΑ (Θ)» περιλαμβάνει μια εισαγωγή, ανάλυση και επισκόπηση στις πιο σύγχρονες και καινοτόμες ψηφιακές τεχνολογίες οι οποίες αξιοποιούνται ευρέως μέχρι και σήμερα στην εκπαίδευση. Διαδραστικά περιβάλλοντα σε διαδικτυακές εφαρμογές επεκτείνονται από Web 2.0, Wikis, Iστολόγια/μικρο-ιστολόγια, όπως επίσης και αναδυόμενες τεχνολογίες (Εικονική-Επαυξημένη-Μεικτή πραγματικότητα και 3D εικονικοί κόσμοι, όπως το OpenSimulator), μεγάλες αλληλεπιδραστικές επιφάνειες, περιβάλλοντα οπτικού προγραμματισμού όπως Scratch, Kodu κτλ., δίνουν την δυνατότητα υποστήριξης νέων μορφών διδασκαλίας για απόκτηση γνώσεων, τόσο για την δια ζώσης όσο και για την εξ αποστάσεως εκπαίδευση. Μέσα από την αξιοποίηση τέτοιων περιβαλλόντων, οι φοιτήτριες/-ες θα μπορέσουν να αναπτύξουν τις γνωστικές και πρακτικές τους δεξιότητες με σκοπό την δημιουργία και υλοποίηση εκπαιδευτικών λογισμικών μέσα από την προσέγγιση μάθησης που βασίζεται στην παραγωγή έργου (project).
ΛιγότεραEmail επικοινωνίας: npellas@eppaik.aspete.gr
Αντικείμενο του μαθήματος: Το μάθημα με τίτλο «ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ - ΠΟΛΥΜΕΣΑ (Θ)» περιλαμβάνει μια εισαγωγή, ανάλυση και επισκόπηση στις πιο σύγχρονες και καινοτόμες ψηφιακές τεχνολογίες οι οποίες αξιοποιούνται ευρέως μέχρι και σήμερα στην εκπαίδευση. Διαδραστικά περιβάλλοντα σε διαδικτυακές εφαρμογές επεκτείνονται από Web 2.0, Wikis, Iστολόγια/μικρο-ιστολόγια, όπως επίσης και αναδυόμενες τεχνολογίες (Εικονική-Επαυξημένη-Μεικτή πραγματικότητα και 3D εικονικοί κόσμοι, όπως το OpenSimulator), μεγάλες αλληλεπιδραστικές επιφάνειες, περιβάλλοντα οπτικού προγραμματισμού όπως Scratch, Kodu κτλ., δίνουν την δυνατότητα υποστήριξης νέων μορφών διδασκαλίας για απόκτηση γνώσεων, τόσο για την δια ζώσης όσο και για την εξ αποστάσεως εκπαίδευση. Μέσα από την αξιοποίηση τέτοιων περιβαλλόντων, οι φοιτήτριες/-ες θα μπορέσουν να αναπτύξουν τις γνωστικές και πρακτικές τους δεξιότητες με σκοπό την δημιουργία και υλοποίηση εκπαιδευτικών λογισμικών μέσα από τ
Email επικοινωνίας: npellas@eppaik.aspete.gr
Αντικείμενο του μαθήματος: Το μάθημα με τίτλο «ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ - ΠΟΛΥΜΕΣΑ (Θ)» περιλαμβάνει μια εισαγωγή, ανάλυση και επισκόπηση στις πιο σύγχρονες και καινοτόμες ψηφιακές τεχνολογίες οι οποίες αξιοποιούνται ευρέως μέχρι και σήμερα στην εκπαίδευση. Διαδραστικά περιβάλλοντα σε διαδικτυακές εφαρμογές επεκτείνονται από Web 2.0, Wikis, Iστολόγια/μικρο-ιστολόγια, όπως επίσης και αναδυόμενες τεχνολογίες (Εικονική-Επαυξημένη-Μεικτή πραγματικότητα και 3D εικονικοί κόσμοι, όπως το OpenSimulator), μεγάλες αλληλεπιδραστικές επιφάνειες, περιβάλλοντα οπτικού προγραμματισμού όπως Scratch, Kodu κτλ., δίνουν την δυνατότητα υποστήριξης νέων μορφών διδασκαλίας για απόκτηση γνώσεων, τόσο για την δια ζώσης όσο και για την εξ αποστάσεως εκπαίδευση. Μέσα από την αξιοποίηση τέτοιων περιβαλλόντων, οι φοιτήτριες/-ες θα μπορέσουν να αναπτύξουν τις γνωστικές και πρακτικές τους δεξιότητες με σκοπό την δημιουργία και υλοποίηση εκπαιδευτικών λογισμικών μέσα από τ
Η ενότητα αυτή παρουσιάζει μια σύντομη ανασκόπηση στα τεχνολογικά μέσα, τις σύγχρονες θεωρίες μάθησης και τις σύγχρονες μεθόδους διδασκαλίας, με σκοπό την αποτελεσματικότερη οργάνωση και πραγματοποίηση της διδακτικής διαδικασίας.
Η ενότητα αυτή κάνει μια σύντομη ανασκόπηση στην αξιοποίηση των σύγχρονων θεωριών μάθησης, όπως για παράδειγμα ο Συμπεριφορισμός, ο Εποικοδομητισμός, το Μοντέλο Επεξεργασίας Πληροφοριών κ.α. με σκοπό την αποτελεσματικότερη οργάνωση και πραγματοποίηση της διδακτικής διαδικασίας.
Η ενότητα αυτή περιγράφει αποτελεσματικούς τρόπους σχεδίασης εκπαιδευτικών λογισμικών και διαδραστικών πολυμεσικών χαρακτηριστικών που θα πρέπει να έχουν με σκοπό την αποτελεσματικότερη οργάνωση και πραγματοποίηση της διδακτικής και μαθησιακής διαδικασίας.
Η ενότητα αυτή περιγράφει αποτελεσματικούς τρόπους σχεδίασης και ανάπτυξης πολυμεσικών εφαρμογών και μηχανισμών εκπαιδευτικής ψυχαγωγίας που θα πρέπει να διαθέτουν τα εκπαιδευτικά παιχνίδια, έτσι ώστε να γίνεται αντιληπτό τόσο από την πλευρά του καθηγητή/-τριας όσο και των μαθητών/-τριων ο ενναλακτικός τρόπος πρόσκτησης της γνώσης κατά τη διάρκεια της διδακτικής και μαθησιακής διαδικασίας.
Η ενότητα αυτή περιγράφει αποτελεσματικούς τρόπους σχεδίασης και ανάπτυξης πολυμεσικών χαρακτηριστικών που θα πρέπει να διαθέτουν συστήματα της σύγχρονης εξ αποστάσεως εκπαίδευσης έτσι ώστε να γίνεται δυνατή τόσο από την πλευρά του καθηγητή/-τριας όσο και των μαθητών/-τριων η καλύτερη δυνατή οργάνωση και πραγματοποίηση της διδακτικής και μαθησιακής διαδικασίας.
Η ενότητα αυτή περιγράφει αποτελεσματικούς τρόπους σχεδίασης και ανάπτυξης τρισδιάστατων (3D) πολυμεσικών χαρακτηριστικών και μηχανισμών εκπαιδευτικής ψυχαγωγίας με την αξιοποίηση VR/AR/MR, έτσι ώστε να γίνεται αντιληπτό τόσο από την πλευρά του καθηγητή/-τριας όσο και των μαθητών/-τριων ο ενναλακτικός τρόπος πρόσκτησης της γνώσης κατά τη διάρκεια της διδακτικής και μαθησιακής διαδικασίας.
Η ενότητα αυτή περιγράφει αποτελεσματικούς τρόπους σχεδίασης και ανάπτυξης τρισδιάστατων πολυμεσικών χαρακτηριστικών και μηχανισμών που θα πρέπει να διαθέτουν οι εφαρμογές που αναπαράγονται από κινητές συσκευές, έτσι ώστε να γίνεται αντιληπτό τόσο από την πλευρά του καθηγητή/-τριας όσο και των μαθητών/-τριων ο ενναλακτικός τρόπος πρόσκτησης της γνώσης κατά τη διάρκεια της διδακτικής και μαθησιακής διαδικασίας.
Ημερολόγιο
Ανακοινώσεις
- Τρίτη, 12 Νοεμβρίου 2024