Διδακτική Μεθοδολογία
ΠΑΣΧΑΛΙΝΑ ΣΤΥΛΙΑΝΟΥ
Η «Διδακτική Μεθοδολογία» επιδιώκει την κατανόηση του πολύπλοκου και πολύμορφου φαινομένου της διδασκαλίας και τη σημασία του για την αγωγή. Το μάθημα επιδιώκει να οικοδομήσει τα θεωρητικά θεμέλια και να καλλιεργήσει την ικανότητα και την ετοιμότητα του εκπαιδευτικού για το σχεδιασμό, την οργάνωση, την υλοποίηση και την αξιολόγηση της διδακτικής πράξης.
Σχεδιασμός της διδασκαλίας, διδακτικοί στόχοι, περιεχόμενα, πορεία διδασκαλίας, φάσεις - δραστηριότητες διεξαγωγής της.
Διδακτικές μορφές: Διάλεξη, κατευθυνόμενος διάλογος, ερωτηματική μέθοδος – μαιευτική, διαλεκτική, επίδειξη, διερεύνηση, ομαδοσυνεργατική διδασκαλία, μέθοδος project, μέθοδος επίλυσης προβλήματος, εξατομικευμένη διδασκαλία, εργαστηριακή μέθοδος διδασκαλίας δεξιοτήτων, διδασκαλία με βάση την ερμηνευτική διαδικασία, διδασκαλία με διαθεματική προσέγγιση. Σύγχρονες διδακτικές αρχές, σύγχρονα μέσα διδασκαλίας, η προσωπικότητα του εκπαιδευτικού, στυλ διδασκαλίας, παιδαγωγική ατμόσφαιρα /ψυχολογικό κλίμα της τάξης, διδασκαλία και ανέλιξη ικανοτήτων, διδακτικά διλήμματα και αντινομίες στη διδακτική πράξη, πρόγραμμα και παραπρόγραμμα.
Λιγότερα
Η «Διδακτική Μεθοδολογία» επιδιώκει την κατανόηση του πολύπλοκου και πολύμορφου φαινομένου της διδασκαλίας και τη σημασία του για την αγωγή. Το μάθημα επιδιώκει να οικοδομήσει τα θεωρητικά θεμέλια και να καλλιεργήσει την ικανότητα και την ετοιμότητα του εκπαιδευτικού για το σχεδιασμό, την οργάνωση, την υλοποίηση και την αξιολόγηση της διδακτικής πράξης.
Σχεδιασμός της διδασκαλίας, διδακτικοί στόχοι, περιεχόμενα, πορεία διδασκαλίας, φάσεις - δραστηριότητες διεξαγωγής της.
Διδακτικές μορφές: Διάλεξη, κατευθυνόμενος διάλογος, ερωτηματική μέθοδος – μαιευτική, διαλεκτική, επίδειξη, διερεύνηση, ομαδοσυνεργατική διδασκαλία, μέθοδος project, μέθοδος επίλυσης προβλήματος, εξατομικευμένη διδασκαλία, εργαστηριακή μέθοδος διδασκαλίας δεξιοτήτων, διδασκαλία με βάση την ερμηνευτική διαδικασία, διδασκαλία με διαθεματική προσέγγιση. Σύγχρονες διδακτικές αρχές, σύγχρονα μέσα διδασκαλίας, η προσωπικότητα του εκπαιδευτικού, στυλ διδασκαλίας, παιδαγωγική ατμόσφαιρα /ψυχολογικό κλίμα της τάξης, διδ
Η «Διδακτική Μεθοδολογία» επιδιώκει την κατανόηση του πολύπλοκου και πολύμορφου φαινομένου της διδασκαλίας και τη σημασία του για την αγωγή. Το μάθημα επιδιώκει να οικοδομήσει τα θεωρητικά θεμέλια και να καλλιεργήσει την ικανότητα και την ετοιμότητα του εκπαιδευτικού για το σχεδιασμό, την οργάνωση, την υλοποίηση και την αξιολόγηση της διδακτικής πράξης.
Σχεδιασμός της διδασκαλίας, διδακτικοί στόχοι, περιεχόμενα, πορεία διδασκαλίας, φάσεις - δραστηριότητες διεξαγωγής της.
Διδακτικές μορφές: Διάλεξη, κατευθυνόμενος διάλογος, ερωτηματική μέθοδος – μαιευτική, διαλεκτική, επίδειξη, διερεύνηση, ομαδοσυνεργατική διδασκαλία, μέθοδος project, μέθοδος επίλυσης προβλήματος, εξατομικευμένη διδασκαλία, εργαστηριακή μέθοδος διδασκαλίας δεξιοτήτων, διδασκαλία με βάση την ερμηνευτική διαδικασία, διδασκαλία με διαθεματική προσέγγιση. Σύγχρονες διδακτικές αρχές, σύγχρονα μέσα διδασκαλίας, η προσωπικότητα του εκπαιδευτικού, στυλ διδασκαλίας, παιδαγωγική ατμόσφαιρα /ψυχολογικό κλίμα της τάξης, διδ
Ημερολόγιο
Ανακοινώσεις
- - Δεν υπάρχουν ανακοινώσεις -