Συμβουλευτική Ψυχολογία (323)
ΜΙΧΑΗΛ ΓΑΛΑΝΑΚΗΣ
Το μάθημα στοχεύει:
Να εμπλακούν οι φοιτητές/τριες σε μια κριτική επισκόπηση των θεωρητικών-ερευνητικών δεδομένων που αφορούν σε σύγχρονα μοντέλα σχολικών συμβουλευτικών παρεμβάσεων.
Να εξοικειωθούν με τον τρόπο παροχής και αξιολόγησης συμβουλευτικών υπηρεσιών στη σχολική κοινότητα, τόσο σε Ελλάδα όσο και διεθνώς.
Να εξασκηθούν στην απόκτηση βασικών δεξιοτήτων συμβουλευτικής για την αποτελεσματική επικοινωνία με μαθητές/τριες και γονείς.
Να αποκτήσουν γνώσεις σχεδιασμού και εφαρμογής προληπτικών προγραμμάτων αλλά και δράσεων ενίσχυσης της κοινωνικο-συναισθηματικής ανάπτυξης των μαθητών/τριών.
ΛιγότεραΤο μάθημα στοχεύει:
Να εμπλακούν οι φοιτητές/τριες σε μια κριτική επισκόπηση των θεωρητικών-ερευνητικών δεδομένων που αφορούν σε σύγχρονα μοντέλα σχολικών συμβουλευτικών παρεμβάσεων.
Να εξοικειωθούν με τον τρόπο παροχής και αξιολόγησης συμβουλευτικών υπηρεσιών στη σχολική κοινότητα, τόσο σε Ελλάδα όσο και διεθνώς.
Να εξασκηθούν στην απόκτηση βασικών δεξιοτήτων συμβουλευτικής για την αποτελεσματική επικοινωνία με μαθητές/τριες και γονείς.
Να αποκτήσουν γνώσεις σχεδιασμού και εφαρμογής προληπτικών προγραμμάτων αλλά και δράσεων ενίσχυσης της κοινωνικο-συναισθηματικής ανάπτυξης των μαθητών/τριών.
Το μάθημα στοχεύει:
Να εμπλακούν οι φοιτητές/τριες σε μια κριτική επισκόπηση των θεωρητικών-ερευνητικών δεδομένων που αφορούν σε σύγχρονα μοντέλα σχολικών συμβουλευτικών παρεμβάσεων.
Να εξοικειωθούν με τον τρόπο παροχής και αξιολόγησης συμβουλευτικών υπηρεσιών στη σχολική κοινότητα, τόσο σε Ελλάδα όσο και διεθνώς.
Να εξασκηθούν στην απόκτηση βασικών δεξιοτήτων συμβουλευτικής για την αποτελεσματική επικοινωνία με μαθητές/τριες και γονείς.
Να αποκτήσουν γνώσεις σχεδιασμού και εφαρμογής προληπτικών προγραμμάτων αλλά και δράσεων ενίσχυσης της κοινωνικο-συναισθηματικής ανάπτυξης των μαθητών/τριών.
Ημερολόγιο
Ανακοινώσεις
- - Δεν υπάρχουν ανακοινώσεις -